Friday, March 6, 2009

apew yg aku ingat tntng ko....

nama insn yg aku syg..emy aizat bin azimi...dye umur sbya ngn aku..huhu..now dye blaja kat unimap...aku knl dye during mtric..kat bank bsn...time tue kmi nak buat kad bnk..and kbtulan aku kwn dgn kwn dye....mreka bertgur di luar bnk...and tber kwn dye kter nama kmi hmpir sama....huhuhu...cmey kan???tp kat dlm bnk tue kmi da sling pndng mmndang...but takdew pape yg plik pun...kbtuln dlm bus kmi duduk berdkatan..n kwn yg duduk sblah dye ingat aku kwn emy..hakiktnye aku tak knl emy...huhuhu..sjak tue kmi da mula knl nama and rupa msing..heheeh..aku ingat lg that time dye pkai kemeja hitam..nmpak tenng shja...wlaupun aku tak knl dye tp aku nmpak dye sperti seorng yg sdg mympan sesuatu dlm hati....lama aku knl dye..hingga aku dpat status adek..and dye abg aku..aku pgl dye abg..even dpan owg rmai..and dye pun..hbungn kmi mcm adek bradek..bukn kwan...huhu...rmai owg ingat kmi kembar..sbb nama sma and sbaya..sgkan kmi bukan....mnarik kan???tp nie lah jodoh antara kmi....hnya masa yg tntukn suma....huh....walaupun dye tak perlukan aku sgt tp aku byk tahu psal dye..sbb aku yg jger dye..bukn dye yg jger aku...aku tahu apew yg dye skit...apew yg buat dye sdey..apew yg dye takut....mcm2 lg...emy seorng yg bek...setia pade seseorng...klo dye cntakan pmpuan tue..wlaupun kna mcm2 dye ttp akn syg..tue dye...dye suka wat owg len snyum even dye sdey...sbb tue aku syg dye...dye tak malu untuk ngis untuk owg yg dye syg..sbb hati dye lmbut..pnuh kasih syg....kbhgiaan owg len lg pnting dr kbhgiaan dye..dye mmmg bek...loyal.huhu..sbb tue aku sgup terluka even aku tahu dye tak mgkin trima aku...huhuhu...cnta aku untuk dye..aku mahu dye gmbra..jd aku sgup jd adek dye wlaupun aku tau aku akn terluka lg...biar aku jd adek takpew sbb aku akn jd owg pling rpat ngn dye slaen awek dye...dgn cara tue aku ley jger dye...huhu..tue jerk cara yg aku ley buat untuk tunjukkan aku sygkan dye....huhuhu...tp emy da brubh skang...emy yg dulu aku knl da hilng...aku tak tahu npew dye brubh...dye bukn abg aku yg dahulu..kwn aku yg aku knl....huhuhu...tp cnta aku tak pnh brubh..sbb aku sygkan emy.....aku mmg loser...tp now dye da ader owg len..jd aku tak mahu gngu kbhgiaan owg...aku nk dye bhgia...biar ape pun terjdi...ko mesti hidup happy..taw???jnji...sbb aku tak nk ko ngis lg...huhuhu......aku akn ingt sglanya tntng ko....warna hitam...beehun..engineer..artis...2.3.1989....huhuhu...hujan....sdey....cnta...snyum...ko ingat x???aku ajar ko snyum..hehhehe...indh suma tue..thx u emy....

No comments:

Post a Comment