Friday, March 6, 2009

hati aku sdey pda hari jadi ko....

2.3 bru2 nie brthday dye...huhu..dulu mcm2 aku buat persiapan untuk berikn pada dye..sbb ni prtma kli dye jd bf aku...jd aku ingat mahu buat sprise....aku tmph rntai untuk kmi buat kli kedua...aku fkir mahu luahkn sglanya pada dye...yg aku sygkn dye..even aku tahu dye da tam mungkin mahukan aku...aku da pnt mngis..mrayu mahukn dye..tp dye ttp berkeras bhwa dye da brubh...aku fkir mgkin perwatakn dye shja...tp aku silap....pada hari lhirnya jgak aku dpt kejetun....gf dye...blas msg di fs aku..kter mmg bnr mreka cple..and she in love with him...masa aku bc msg tue..trsa snak kat dada aku...kolam air mata aku mula terasa pnas....aku tak bley brnfas dgn tng....skit sgt dada aku...dye tak mahu owg gngu mreka....huh....emy???ko fkir apew yg aku rsa that time????ko pnh fkirkan x????ko tak pnh bgtahu aku slama nie...dgn tber2 jewk..ko da der gf len...tak smpai 2 mnggu kita ptus emy...cpat nyer hati ko brubh????knapa???aku nie tak pnh kew sygkan ko????aku ni tak pnh ke menenangkan ko???aku nie tak pnh ke manjakan ko???aku nie tak pnh kew jaga ko???tak pnh kew??????????ckp kat aku emy....apew slah aku...klo ko kter sbb aku tglkn ko 4 kli...aku mgaku...tp sumanya ader sbb...dan aku tak pnh tglkn ko tnpa sbb and aku takpnh tglkn ko and cple dgn lelaki len emy.....and ko pun tahu sbb apew kan???kdg2 ia juga berpunca dari ko...ko tak pnh pcyakan aku..ko mahu aku ikut sgla kmahuan ko...tp ko pnh nak try ikut apew yg aku mahu????klo aku mtx kita psti gduh...gduh smpai aku mintak ptus..kan????klo aku nak ungkit..byk emy..dr dulu hingga now..ko yg byk lukakan aku....ko yg byk tglkan aku...byk air mata aku tumpah sbb ko emy....ko buang aku bila tak nak...kutip bila mahu...now...ckgu math tue gf ko.....knpa ko tak nak bertrus trg...dulu ko pnh bgathu aku..jujur tue pnting...skurngnya aku jujur btahu sglanya...tp ko???berdiam dri mybbkan aku terluka ...mkin dlam sgt...pnh ko fkirkan aku emy????aku jd skit..skit sgt...dan korang bgia tnpa pkirkan aku kat cnie....knpa ko buat mcm nie????aku rsr ditipu...dipermainkan..cnta aku bukn murah emy...dibuang2..dipijak2...ko pnh rser skit bila cnta kita tak dhrgai...adkh sbb tue ko buat kat aku lak???adakah aku jd mgsa dndam ko???huhu....tuhan sjew tahu emy....hatia ku jd dingin sbb apew yg berlaku...ko asyk mylhkan aku yg tglkan ko..tp pnh ko mgerti?????????slah ko...klo ko di tmpat aku..ko akn phm apew trjdi...aku mtx ko brubh...sbb apew????aku mungkin tak dpat jger ko nti....mgkin one day aku trpksa tglkn ko....mgkin nti aku taknk ko tgok aku skit emy...sbb apew???aku thu apew rser skit bila kita kna tglkndgn owg yg kita syg...jd aku taknk ko rser semua tue..sbb tue aku nak ko kuat...kuat dr aku..sbb ko laki yg aku cintai...aku sakit emy..tp aku berdiam....maafkan aku.....semua da terlmbat kan???ko tak mmpu nak ubh sglanya sbb hati gf ko skang lg pnting...ko tkut dye akn terluka kan????huhuu...takpew...aku dh biasa berkorbn untuk ko....jd pglah dgn dye..jgn ngis2...sdey...atau skit..sbb nti aku tkut cnta aku akn mkin kuat kat ko...aku tak sgup tgok ko mndrita...biara aku takpew...huhuhuu....sbb syg aku kuat untuk ko.......faham kan?uhuhu....huh....

No comments:

Post a Comment